Long Time No Seen

Heeei

Wopsi, her har jeg vært alt for lite aktiv i det siste, men det har vært uhyre mye på agendaen. Både fjellturer, stall, livet og alt. Jeg har vel i bunn og grunn hatt meg ferie fra datamaskinen og sosiale medier. Jeg har også hatt en liten sliteperiode (som ikke er helt over) med psyken.

Altså hvem skulle tro hvor påvirket man kan bli av psyken sin. Det er ikke lett å sette ned foten, men jeg tenker faktisk å prøve det. Prøve å gjøre det beste ut av hvordan situasjonen er nå. Hvordan får det bedre med seg selv.

Både fysisk og psykisk.

Så jeg har bare en idemyldring i bunn og grunn her nå og tenker å sjekke litt interesse om hva man kunne skrive om. Fordi jeg liker jo i bunn og grunn å skrive. Jeg utrykker meg bedre når jeg skriver også. Noe som er enklere og ord kommer lettere til meg da. Vel og merke var jeg mye, mye flinkere å skrive før hjerneslaget, men it is what it is rett og slett.

Også bare måtte jeg legge ved ett lite bilde av pelsballen Blue, som er ett virkelig lite høydepunkt for meg i hverdagen.

Så her er litt hva man kan forvente fra meg framover:

  • Hverdagen på godt og vondt.
  • hvordan leve med fatigue og usynlig sykdom
  • Trening
  • Tanker og litt hva jeg jobber med psykisk og fysisk
  • Mat
  • Stall/ hest
  • Selvsagt Blue (Pelsballen på bildet)
  • Bilder fra fjellturer og kanskje litt innlegg om fjellvett og slik
  • interesse fro bilder og bilderedigerings tips?

Har egentlig helt sinsykt mange ideer, men det å sette de til verks er litt vanskeligere noen ganger

Så med dette så er det starten på noe som kan være gøy

 

Missme out for now

Martha Susann her, men mange kaller meg bare for Miss, eller Missme - Dette er ett navn jeg bruker i gamemiljøet. Jeg er veldig inkluderende og opptatt av mental helse, foto, hest og gaming Gjerne sjekk innom discorden min også:
Posts created 8

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top